همشان پرتره های رنگارنگ بر سر در حوزه ها آویزان کرده اند وبا چه ژستی حرفهای قشنگی در کنار این ژست ها چاپ کرده اند.
ولی واقعا از حرف تا عمل فاصله ای نیست .
انها واقعا از بطن جامعه بلند شده اند پس چه نیازی به این همه تبلیغات هست چون مردم آنها رو
می شناسن وبا کارکرداشون آشنا هستن نیازی به شعار نیست انها درد جامعه رو می شناسن
پس به درد شان خواهند رسید آیا جز این است؟
به امید اینکه مشگلاتمان حل شود ودیگر هیچ کمبودی نداشته باشیم.
بانو...ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8